Äntligen höstlov!

Igårkväll var jag först hos Amanda me tre andra tjejjer och sen åkte jag å A till internatet till Alexandra och Tina dit också Amanda.s och Thang kom. Åkte ut och runna runt lite överallt var också och hälsa på till Lilli där isa, elin och simona var. Vi I bilen var också ett varv till både mig och Amanda och lätade min telefon som var försvunnen. Men den blev hittad senare!
Idag ha vi haft jätte lätt skoldag, har bara gjort ett projekt, 2 håltimmar och kommit på något att pyssla med åt småbarn xD Åkte till R efter skolan och kommer stanna här hela kvällen och natten tror jag. Är så himla skönt med höstlov nu!
amandas bild.. Har skaffat alfabetet till klassen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback