Resan

Sori fö dålig uppdatering men som sakt så ha jag varit på en underbar resa till medelhavet, hunnit med massor och saknar redan värmen! bilderna får berätta resten. Kom hem natten mellan månda och tisdag och då var R redan här när jag kom hem, hihi. Sedan dess ha jag spänderat nästan all tid med honom och i skolan.
Ikväll blir det barn jompa!
båten
i barselona där vi startade kryssningen och också spenderade första dagen. Den kvällen börjae med VIP bjudning högst upp i båten och sen middag på en fransk resturang. Hann också vara på en show den kvällen.
3 dagen kom vi fram till neapel.
(Suddig javet)
3 dagens kväll fick vi gå upp dit man styr båten och såg när vi åkte ut från hamnen, sen och äta 10 rätters kött middag, tror jag aldrig har varit mättare.
4 dagen var vi i Rom och åkte ut på en ordnad tur där med ett gäng andra. På kvällen va vi ut och på.
4 dagen kom vi till pisa och sola en hel del den dagen. på kvällen var det en show som gällde och sen mat och white night (alla var altså vit klädda)
5 dagen i frankrike (marseille) där åkte vi in till stan och shoppa och sen bara sola. kvällen var de en akrabatshow med mat och sen i pubben och massa annat..
6 dagen var det stranden vi var på mest hela dagen på mallorca. Kvällen blev det en massa mat och i pubben. när de andra gick och såv ströva jag, kenny och jessica runt på båten, båten kom nästan iland på nästa ställe innan vi hann och såva.
 
Har tyvärr ingen vettig bild från den sista dagarna i barcelona, men var mycket på stranden iallafall. sista dagen var hela dagen res dag hem.
(Orsaken till alla de här VIP grejjerna är för att vi är bra bekant med kenny och hans pappa som är en av cheferna på båten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback