dålig uppdatering.

Torsdags var jag med till R och sen till Elin då hon kom hem från björkö med isa och färgade hennes utväxt och senare kom simona och vi gick åt och gå lite och bara prata.
Fredags va jag I skolan till 11 och då for jag till Elin och sen till hennes gamla hus efter vespan och åkte och fixa den till mig och sen tillbaka till skolan. Haha innan vi fick de gjort trodde jag att ja sku pissa ner mig flera gånger xD När ja sluta skolan åkte jag också till Elin med några killar, chilla lite tills jag å E åkte till mig och väntade på dom andra tjejjerna före vi skulle börja göra middagen, den blev jätte god och efteråt spela vi päreläbarin, hahaha. Senare in på natten var de bara simona och Elin kvar här och då kom några besökare hit som vi satt och prata med.
Lördag:På lördags morgonen åkte jag till vasa med Elin och vi shoppa lite och sånt chill. När ja kom hem fixa jag mig snabbt och åkte till Elin före vi åkte till lillik på förfest med 12 andra, hade super kul! Fagerö var nog helt bra också.
Nu är de söndag och jag har just vaknat och R är här. Puss på er alla!
 
4 från häljen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback