jag och telefoner...

Igår när jag sluta kom R hit och vi åkte och leta min telefon som jag lyckast tappa bort efter att jag fick en ny i fredags -.- Så ni kommer inte få tag på mig i några dar nu. Var till pjölax och hade barn jompa för 9 busungar som sprang runt som galningar, men var kul! Åkte efteråt till fotbollsplan med Simona och Elin och var där tills R kom efter mig och vi åkte hit. Såv också här.
Börja halv 10 i mårse och hade två timmar, ron såv medans så när jag kom hem satt han och åt frukost så åt och sen åkte vi 2 och Amanda till HVC för att interjuva hans mamma xD Nu väntar vi på pappa så ska vi väl till Expert tror ja.
hande nalete snyggan bildin xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback