överaskning till Amanda

Torsdagskvällen var jag först hos R och åt pizza och sen åkte jag med Elin och Simona, vi var blandannat och hjälpte Elin att föra över alla hennes kläder till nya lägenheten. Ron kom efter mig och vi åkte hit och såv. 
Fredagen hade jag också 2 timmar i skolan och sen hem tills Elin sluta å då åkte vi till lägenheten. Chilla där och fika xD Sen ett varv till henne före vi började fixa överaskningen till Amanda. Hade bokat bord på casa och hade massa ballonger och ljus, va shit myys! Var sen ut och körde lite före vi kom fram till att jag, kika, amanda och Elin åkte till en villa i nämpnäs. Var där en bra stund före ja åkte hem och R kom hit och såv här.
Idag har ja varit till kauhajoki med mamma och syster och handlat lite saker. Då jag kom hem kom Ron hit och vi åkte ut me några av hans kompisar och till sist till honom och åt arnoldsmunkar.
dehär fick ja då hem idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback