Björkö

Tisda, onsdag och torsdag var jag i skolan och om kvällarna med ron. I onsdags hade jag dragit på mig en fyrkylning sådär passlit till påsk -.- i torsdags när jag sluta åkte jag med elin på lite ärenden över allt i näsby före vi startade vår resa till björkö med moppebil. Hade kul resa dit stannade både i pörtom och på GW för att shoppa  lite. Kom till björkö typ 8 och då kom pisa och felicia dit och vi föra lite före vi åkte till ett annat ställe. Senare in på natten tog vi moppebilarna och for ti en båt till replot där de var typ fest. Vi såv alla 4 i elins hus och vi startade vår hemfärd ungefär 1 nästa dag. Var lång hemfärd men har ändå haft kul! Igårkväll var jag me ron och bara hade de mysit, eftersom ja försöker mista förskyldningen. 
Nu ska vi snart äta påskmiddag 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback