Denna vecka

Veckan har gott ut på att ja ha varit på praktik om dagarna och på kvällarna med Ron. Men torsdagskvällen hade vi tjejjmys och gjorde sushi hos felle. Fredags började ja 1 och sluta 9 och då åkte jag efteråt till lilli där vi tjejjer samlades och var hela kvällen. Åkte till Ron och såv efteråt. Var där tills han åkte och jobba och jag åkte till Elin med amanda. När hon åkte for jag, elin och anton till lite olika ställen både till mej och bröt oss in fö hade ingen nyckel -.- var också till lilli ett varv. På kvällen körde jag elins bil hela kvällen och slutade hos Frida före jag åkte efter ron och vi såv hos mig. Har varit med han hela dagen idag. Men har varit ett varv på dansshow med isa och amanda före jag åkte hit tillbaka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback